♔Hati Riang Sentiasa .♔
Sabtu, 26 Januari 2013 | 5:47 PG | 0 love drops

Holaaaa . Huishh da lamaa kan aku tak updatee . Bukann apa penat woi . 
Sekolahh balek lambat , homework banyakk . Tuisyennyaa lagi . Budak nak PIYEMMAR la katakann . Sabar je laaa kan . Kayy banyak ni aku nak ceritaaa . Banyak sangat . Tapi aku ceritaa yang aku ingat je laaaa . Aku dan dia dah masuk 2 bulann da pon . Kalau nak ikutkan hari ni dahh 2 bulan 1 minggu 2 hari . 
Kayy jelass ? Hahahha XD . Seriouss aku sayang gila-II kat diaa doe . 
Masa nak sambut 2 months anniversaryy dengan diaa , kiteorang gaduhh malam tuu .
Nak tau sebab apaaa ? Sebab ? kay aku lupaaa -_- 
Hatoyaii da lupaaa . Kalau diaa ingat , ingat laa kenapaa kan . 
Gaduh gila-II laaaa . Nasib aku boleh control diri aku . Aku taknakk kehilangan diaa woi .
Dan korangg . Jangan laa amek diaa dari aku kayy .
Hari ni , satu hari suntukk aku dengan diaa . Nakal gilaa kan kau syangg ,
Aku nak tidurr kau kacauu . nasib aku fkir kau laki akuu . kalau tak da lamaa aku lempang tau takk .
Thanks syang sebab bagi aku kebahagiaan . Aku bahagia gila-II dengan kau .
Kau tak macm EX-II aku dulu . Kau lain dari yang lainn . Serious aku cakap , sangat lain .

Tadi , kau cakap nak pergi Tahlil kat rumahh Atok Alip kan . 
Sayangg , melting gilaaaa aku tengok kau pakai baju Melayuu . Sumpahh comel gilaaa >,<
Sangat-II doee . Eee rasa nak cium-II je kau kat situ , Haha XD
Sabar wahai hatii . Kau pening sayang ? Alalala siannya diaa .
Best aku picitkan kepalaaa ? Manjanyaaa lahai . Macam budak kecik daaa . 
Masa kau tundukk syang , aku tengok je kauu . Kau perasan tak ? Mesti tak kann .
Ngeee ~ Melting gila gila dengan kauuu , Aummm :* hehe .
Mesti malam ni aku tak boleh tidur punyaa asik terbayangg muka kau je syang .

Apaponn kau da janji kann takan tinggalkan aku . Aku sayang kauu . Please , don't leave me ;)
Hopee hbungan kitaa berkekalan walaupunn selalu bergaduhh .
Orang kata gaduh tu asam garam orang bercintaa . Adat la syang . Kitaa je kena buad keputusan yang terbaikk untuk masaa depann kitaaa . Watlek ~ Tak banyak ceritaa aku nak cerita malam ni .
Aku da gilaa bayang dengan laki sendiri yang berbaju Melayuu. 
Chaww dulu . Byeeee XD

Hearts,


♥ Past / Future ♥