♔Gembira sangat sangat sangat :)♔
Sabtu, 9 Februari 2013 | 5:22 PG | 0 love drops

Hai . Assalamualaikummm :)
Nampak tak mukaa kat atas tuhh . tersenyum dengan lebarnyaaa . Tersangat happy tauuu . Sangat sangat happy . Tak terkataaa . Nak tauu kenapaa ? yahhh . Familyy diaa sukakann aku beb . Alhamdulilaaa . Semuaa sportingg . Aku pon suka dengan keluargaaa diaa . Anak sedara diaaa comel - comel mcamm diaaa . Lahai rasa taknak balek rumahh jeee . Kenapaa aku pergi rumahh diaa ? 3 hari yang lepass . Atuk diaa meninggal duniaaa . Kesiann diaa mcam takde semangat daa . So rumahh diaa ada buad tahlil 3 hari berturut - turut . Ramai diaa sedaraa balek . Aku tak cayaa yang dia suruh datang rumahh ajak rewangg , Bukan rewangg pon sedara-II diaa nak kenal dengan aku especially makcikk diaa ., Wohaaa . Segan woi segann . Mulaaa diamm je . Then Mak Su peramahh , dengan diaa la rapat sikit . Maksu cantekk . Suka tengok mukaa dia . Lembut je orangnyaaa . Nak tolongg . Tapi Maksu tak kasi . So dduk diamm je laaa . 

Serious , best dekat rumahh diaa . Semua happening , sporting . Anak beranak semuaa berkumpul . Aku tak pernah rasa bahagiaa macam tu punn . Yelaa , sini sedaraa aku susahh nak balekk . Semuanyaa buad mcam tade makk lagi . Taktauu nak jenguk mak diorang kt sini . Hemmm . Serious syangg , aku rase berat sngat nak balekk . Maksu smpai pesan brape kali datang malam tuu . Sebab hari ni diaa nak balek . Hemm aku ade tuisyenn . Tak dapat datangg . rase serba salahh dengan diaa . Tapelaa rayaa ada . cuti bnyak lagi . nanti ada masaa jumpaaa :)

Tadi petangg , Pergi tengok motorcross dengan diaaa . Heee . Berkepit je hari-II . Inilaaa masa aku nak bayarr balek dengan diaa . Sekolahh dah dengan sekolahh je . Take masee nak jumpaa diaa . Cuti je laa dapat jumpaa diaa kjapp je . Tak puas ponn . Semua orang pandang kitaa kan sayang ? Kau perasann ? Tapi aku tak peduli ape orang cakap . Hanya kau yang aku sayangg . tade orang lain . Dan tak berminat yang lainn . HANYA KAU ! Faham ? :) Aku taknak kite berpisahh . 8 more days kita nak sambut anniversary kitaa kan sayangg . Tapi aku takde kat snie masee tarikh anniversary kitaa tuu . Auntie aku kahwinn . tapelaaa bulan depan adee kan :) Masuk bulan ni dahh 3 bulan kita bersamaaa . Hope hubungan ni berpanjangan . LOVEYOUSOMUCHH :*

Hearts,


♥ Past / Future ♥