♔4Bulan♔
Ahad, 17 Mac 2013 | 7:00 PG | 0 love drops
Alhamdulilaaa . dengan izin Allah , aku dan diaa hari ni genap 4 bulan bersamaa . Selama berkawan dengan diaa , banyak dugaan . Tapi masing - masing dapat faham  antara satu sama lain . Serious , aku sayang sangat kat kauu . Malam tadi banyak kan aku pesan kat kauu ? Jangan tak ingat sayang ape yang aku pesan . tak banyak aku mintak , aku nak kau jagaa aku dengan baik . Serious aku senang dengan kau . tak pernah aku rasaa sayang lelaki macam aku sayang kauu :') Mak ayah aku pon macam da restukan hubungan kitaaa . Ayah aku sebenarnyaa tau aku kawan dengan kau . Dia pernah ternampak gambar kitaa dalam fon aku . Rupanyaa ayahh aku tak kesahh . Ya Allah , bahagiaanya aku sayang , Mak pon selalu tanyaa pasal kau . Familyy kau . Terasaa kau disambut baik dalam keluargaa aku . Nenek da selalu tanyaa pasal kau sayang . Selalu je lalu depan rumahh , tapi taknak singgah . Kesian nenek . Lain kasi singgah tau . Bodek habis - habis keluargaa aku tauu :*

Petang tadi ada yaasin kat rumahh kau . Genap 44 hari arwahh atok kau pergi ke Rahmatullah kan . Mogaa arwahh atok tenang di sanaa . Amin . Aku senang dengan keluargaaa kau . tapi sayang tak sempat aku nak jumpaa maksu . rindu sngat dengan maksu . Hari lain boleh jumpaa lagi . Mia sabar . Huh ! :) Tautakk petang tadi sebenarnyaa aku lupaa nak cakap yang mak aku kirim salam kat mak kau . Ayah aku pulak kirim salam kat ayah kauu . Lupa sangat - sangat sayangg . Aku pon terkejot jugak tiba - tiba ayahh cakap mcam tuu . Aku tanyaa mak , rupanyaa ayah da tau pasal hubungan kitaa . Aku ingat dia marahh rupanyaa tak . Alhamdulilaaaa :') Hope hubungan kitaa ni kekal sayangg . 

With My heart .

 Comelkann ? yeahh diaa suka sangat buad Duckface dia tuu , geram aku tengok . Nak je makan pelempangg aku rasenyee . Btw aku sayang dia sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat dekad diaaa ni :)


Yeahh , Ini budak yang orang ramai kataa dah bertunang . matang sangatkahh mukaa aku ? Perangai macam budak - budak lagi . makan pon mama suapkan lagi tau . tak percayaa ? tak cayaa sudahh :p aku anak manjaa . perlu terima hakikatt itu XD


Ni kawan sehidup semati Miaa . Nampak pendek sayaa disituu kan ? heee . Kawan sayaa sangat comel . Ni laaaa kawan Miaa . Dia banyak tolong Miaa . Apa Miaa mintak tolong diaa mesti tolong Miaaa . Sayang kau gila - gilaa doe . Aku hope persahabatan kita kekal berpanjangan .

Dear Jazlan , Inshaa Allah 5 tahun akan datang , dengan izin Allah aku akan menjadi halal buat muu :') Doa mogaa hubungan kitaa kekal sepanjang hayattt . Loveyoumore Babe <3 :*

Hearts,


♥ Past / Future ♥