♔TRUE LOVE :')♔
Isnin, 10 Jun 2013 | 3:21 PG | 0 love drops
Sometimes you just have to let the bridge break .
The tears flow , And start anew .

I was not perfect , I know that 
I make mistake , I know I do
And I do know that I will always Loveyou :'D

Trust
Romance 
Understanding 
Excitement

Listening 
Overcoming 
Valuable 
Everything

True Love doesn't have a happy ending .
True Love doesn't have an ending by Anonymous .

Aku selalu dengar orang cakap , Saya okay , saya dah besar . Betulkah itu yang lahir dari hati korang yang sebenarnyaaa ? Tak kann . Sama dengan aku . Aku cakap di mulut okay . Tapi dalam hati ni hanya Allah yang tahu . Banyak sangat dugaan yang aku lalui . Aku pon sekarang hampir jatuh ke tangan orang lain *jangan nak perasan sngat kau Mia* Laku pulak aku ni kan . Tapi itu hakikatnyaa . Aku hampir pergi tinggalkan diaa . Disebabkan perangai diaa . Nasib time tu aku masih ada iman yang secukupnya untuk pertahankan hubungan ni . dan smpai sekarang yang sudah menjejaki 7 bulan hubungan ini . Aku rasa dia bnyak jugak bersabar dengan aku . Aizz . Nama yang masih baru dalam hidup aku . Dia bnyak tolong aku masa aku susah , masa aku sedih , masa aku perlukan dia , masa aku perlukan dorogan dan support dari diaa . Dia bnyak menyedarkan aku . Hidup bukan hanya di duniaa . dan kena banyak berbekalkan amalan yang secukupnya untukk berjumpa Yang Maha Esa . Alhamdulilaa dengan perkenalan itu , aku guna sebaik mungkin . Dan aku di lorong percubaan meniti jalan yang benar . 

Dua jejaka yang telah hidup dalam diri aku . Selalu aku diselubungi bersalah . Aku tau aku salahh . Tapi akan aku cubaa pertahankan hubungan aku dengan Lan , dan Aiz , akan aku cuba pertahankan hubungan yang sedia ada sebagai SAHABAT selamanya dunia dan diakhirat . In Shaa Allah :'D Aku sayang dua lelaki ini tapi tak lebihnyaa cinta aku kepada Yang Maha Berkuasa . Cukup tentang dua makhluk Allah itu . Now story about my fullfill dayy . Sebulan yang lepas telah aku mengikuti PERTANDINGAN KADET BOMBA dan kumpulan aku telah pun menjuarai mewakili daerah Segamat bertempat di PUSAT LATIHAN BOMBA di Bandar Penawar . 3 minggu kemudian aku diarahkan meakili Peringkat Kebangsaan , tapi syang usaha aku hanyaa sampai di tengah jalan . Aku mengundurkan diri disebabkan seseorang . Hati ini hanya Allah yang tahu ketikaa itu . Tapi takpe itu mungkin untuk kebaikan kami jugakkk . Aku redaa :')

Dan tak lamaa lagi , aku akan mewakili peringkat daerah Segamat dalam pertandingan komunikasi bahasa arab . Doakan aku dengan kawan-kawan akuu . Kami akan pergi ke SMKA Bandar Penawar . Haihh kejo pergi Kota Tinggi je lahh tempat asal aku . Takdok tempat lain kaaaa -_- Tapi takpe in Shaa Allah aku akan buad yang terbaik dengan dua orang lagi kawan akuu . Doakan kami berjayaa walaupun kurang latihan dan persediaan . :'D 

Banyak yang aku lalui semasa aku berusia 15 tahun . Hari kelahiran aku pon dah lepas . Dan aku tak boleh lupa kata-kata someone tuu ' DAH BESAR DAH DIA ' . Walaupunn aku dah besar mana pon , aku masih di bawah penguasaan dan penjagaan kau jugakk kan . Yea aku tau kau syang aku . Aku syang kau jugak baby muchukkk . Loveyouuu NJ :'*


Hearts,


♥ Past / Future ♥